Regulamin
Jest nam niezmiernie miło gościć Państwa w naszym Apartamencie.
Obsługa Apartamentu będzie cenić sobie Państwa współpracę w przestrzeganiu poniższego regulaminu, dzięki któremu zapewniamy Państwu bezpieczeństwo, dyskrecję i najwyższy komfort podczas Państwa pobytu w „Apartamenty Wyszyńskiego 2”.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie budynku „ Apartamenty Wyszyńskiego 2” mieszczącego się przy ul. Wyszyńskiego 2 w Śremie, 63-100.
- W celu dokonania rezerwacji należy skorzystać z formularza rezerwacyjnego dostępnego na naszej stronie internetowej pod adresem www.apartamentysrem.pl, serwisu booking.com, serwisu www.hrs.com lub skontaktować się telefonicznie w godzinach od 8:00 do 22:00 pod numerem telefonu 730 899 499. Dane, które należy podać to: termin pobytu, data przyjazdu i wyjazdu, dane kontaktowe, ilość osób w apartamencie oraz orientacyjną godzinę przybycia.
- Rezerwacji może dokonać tylko osoba pełnoletnia.
- Potwierdzenie rezerwacji ze strony Klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy wynajmu apartamentu.
- Potwierdzenie rezerwacji z naszej strony oznacza przyjęcie oferty i skutkuje zawarciem umowy wynajmu apartamentu.
- Opłata za pobyt pobierana jest za pośrednictwem naszej strony internetowej www.apartamentysrem.pl, serwisu booking.com, serwisu www.hrs.com, przelewu elektronicznego lub gotówką po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym. Płatności dokonuje się z góry na cały zamówiony termin pobytu.
- Cena wynajmu uwzględnia wszystkie podatki i opłaty dodatkowe m.in. opłaty za media , prąd, wodę, gaz.
- Sprzątanie Apartamentu odbywa się po skończonym całym pobycie.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w apartamencie w trakcie trwania opłaconego terminu, opłata za pobyt w danym dniu nie jest zwracana. Przerwanie pobytu przez Gościa nie jest podstawą do zwrotu wpłaconej należności
- Pokój w Apartamencie wynajmowany jest na doby.
- Pora wynajmu – doba trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00.
- Rezerwacja Apartamentu oznacza jednocześnie akceptację regulaminu.
- Gość zobowiązany jest korzystać z apartamentu tylko zgodnie z jego przeznaczeniem, to znaczy dla własnych potrzeb zamieszkania i spokojnego wypoczynku.
- Gość może przebywać w apartamencie tylko w okresie, który zarezerwował oraz za który uiścił opłatę.
- Przedłużenie pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia – Gość musi dokonać kolejnej rezerwacji – przedłużenie pobytu tylko w miarę dostępności wolnych Apartamentów po sprawdzeniu kalendarza rezerwacji lub zapytania telefonicznego.
- Apartament zapewnia: warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę.
- Gość powinien zawiadomić telefonicznie recepcję Apartamentu o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Koszty związane z wyrządzoną szkodą ponosi Gość Apartamentu, jeśli ustalenie Gościa będzie niemożliwe – za taką osobę uważa się osobę dokonującą rezerwacji.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia w budynku oraz jego wyposażenia, spowodowane jego działaniem lub działaniem osób, za które odpowiada. Jeżeli gość nie zgłosi zauważonej usterki lub braku sprzętu wyposażenia zgodnego z przedstawioną ofertą na zdjęciach Apartamentu oraz na spisie znajdującym się w Apartamencie, wchodząc do pokoju w pierwszej godzinie opłaconego terminu oznacza to, że całą odpowiedzialność bierze na siebie. Po każdym gościu sporządzany jest protokół techniczno-ilościowy przez dwóch pracowników Apartamentu. Nie zgłoszona wcześniej uwaga przez gościa będzie skutkowała jego obciążeniem kosztowym całej szkody materialnej i wykonawczej i płatna będzie w ciągu 3 dni od dnia przekazania protokołu techniczno-ilościowego.
- Gospodarz obiektu nie odpowiada za rzeczy wniesione do apartamentu lub pozostawione w innym miejscu na terenie całego obiektu.
- 20. „Apartamenty Wyszyńskiego 2” dysponują miejscami parkingowymi dla Gości, istnieje możliwość bezpłatnego zaparkowania pojazdu. Parking jest monitorowany, jednakże „Apartamenty Wyszyńskiego 2” nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawiony pojazd, ani znajdujące się w nim mienie. Ilość miejsc parkingowych jest ograniczona.
- Gość korzystając z aneksu kuchennego zachowuje czystość.
- Ze względu na możliwość uszkodzenia instalacji i związane z tym bezpieczeństwo pożarowe, bez uzgodnienia z Gospodarzem można używać jedynie tych odbiorników prądu, które znajdują się na wyposażeniu pokoju.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych znajdujących się na wyposażeniu apartamentu.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej i sprawdzić zamknięcie drzwi.
- . Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Właściciel Apartamentu nie odpowiada za niezależne od niego awarie i ich skutki.
- . „Apartamenty Wyszyńskiego 2” przyjmuje Gości podróżujących ze zwierzętami. Gość winien jest zadbać o potrzeby pupila, oraz pozostawić czystość po zwierzęciu.
- Palenie tytoniu, świec oraz zażywanie środków odurzających w apartamencie, korytarzu, klatce schodowej jest zabronione. W przypadku złamania zakazu palenia Najemca jest zobowiązany do zapłaty kary finansowej.
- . Zabronione jest przetrzymywanie w pokoju ładunków niebezpiecznych oraz broni i amunicji.
- . Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w apartamencie jest niedozwolone.
- W apartamencie nie może przebywać większa liczba osób, niż zgłoszona w procesie rezerwacji.
- W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz spotkań towarzyskich oraz przyjmowania gości – otrzymanie takiego faktu do Dyrekcji Apartamentów skutkować będzie natychmiastowym przerwaniem pobytu bez zwrotu pieniędzy za opłacony pobyt z góry.
- Najemca zobowiązany jest do poszanowania zasad dobrego sąsiedztwa. W przypadku, gdy Najemca w sposób znaczący narusza spokój lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy bez zachowania terminów wypowiedzenia i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu Najemcy pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
- Najemca zobowiązany jest do zachowania apartamentu w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu. Przestawianie mebli oraz sprzętów AGD/RTV, będących na wyposażeniu apartamentu jest zabronione.
- W Apartamencie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godzinach 22.00-7.00.
- „Apartamenty Wyszyńskiego 2” może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu, czy też Gości lub szkodę innym osobom, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt i funkcjonowanie porządku społecznego Gości. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu apartamentu, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu należącego do „Apartamenty Wyszyńskiego 2”
- . Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, „Apartamenty Wyszyńskiego 2” przechowa te przedmioty przez okres 1 miesiąca. Po upływie tego terminu, przedmioty te zostaną zutylizowane.
- Gość wyraża zgodę na wystawienie rachunku bez podpisu po wcześniejszym wysłaniu maila z prośbą o rachunek. Rachunek zostanie odesłany mailem na adres z którego przysłano dyspozycję jego wystawienia w ciągu 24 godzin.
- . „Apartamenty Wyszyńskiego 2” nieodpłatnie oddaje w prywatne użytkowanie na czas pobytu, a Gość wypożycza na czas pobytu, do własnego, osobistego użytku: telewizor , czajnik bezprzewodowy, suszarkę, ekspres do kawy, pralkę (dotyczy apartamentów W5 i W6)
- W razie sporów mogących wyniknąć z realizacji umowy strony będą dążyć do ich polubownego rozstrzygnięcia, a w przypadku braku osiągnięcia porozumienia strony poddadzą spór pod rozstrzygniecie Sądu Powszechnego. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem hotelowym a „Apartamenty Wyszyńskiego 2” jest sąd właściwy dla „Apartamenty Wyszyńskiego 2”.
- Integralną część regulaminu stanowi opis wyposażenia Apartamentu.
- Każdy Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do dokonania rezerwacji oraz umieszczenie danych Gościa w bazie danych Apartamentu. Gość ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz do ich poprawiania.
- Zmiana rezerwacji przez Apartamenty Wyszyńskiego 2 jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia ze strony Apartamenty Wyszyńskiego 2. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu, strajki, wojny i zamieszki oraz pozbawienie przez dostawcę Apartamentu prądu, gazu, energii grzewczej lub wody. Wówczas Apartamenty Wyszyńskiego 2 mają obowiązek zaproponować Klientowi inny termin lub odstąpić od umowy, zwracając Klientowi wpłaconą opłatę rezerwacyjną (anulacja rezerwacji).
- W wyjątkowych sytuacjach (awarii w Apartamencie lub innego zdarzenia losowego) Apartamenty Bałtyckie zastrzegają sobie możliwość udostępnienia lokalu zamiennego o parametrach i powierzchni podobnej do zarezerwowanego Apartamentu, w tej samej lokalizacji. W wypadku braku zgody Klienta na Apartament zastępczy umowa ulega rozwiązaniu, a Apartamenty Wyszyńskiego 2 mają obowiązek zwrócić Klientowi wpłaconą przez niego opłatę rezerwacyjną.
- Apartamenty Wyszyńskiego 2 zastrzegają sobie prawo do odwołania bez podania powodu rezerwacji w ciągu 24 h od jej dokonania lub w przypadku stwierdzenia faktu wynajęcia lokalu na cel niezgodny z regulaminem (np. organizacja zabawy zorganizowanej itp.). W przypadku anulowania rezerwacji Klient otrzyma zwrot wszystkich wpłaconych środków.
46. Klient ma prawo do reklamacji usługi i dochodzenia roszczeń z tego tytułu zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa.
47. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest jej pisemne zgłoszenie do biura Apartamenty Wyszyńskiego 2, ul. Wyszyńskiego 2, 63-100 Śrem lub na adres e-mail: apartamentywyszynskiego2@gmail.com
48. Prawidłowo zgłoszone reklamacje rozpatrywane będą w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania.
49. Odpowiedź na zgłoszoną reklamację zostanie przesłana Klientowi na wskazany przez niego adres pocztowy lub mailowy
50. Właścielem Apartamentów Wyszyńskiego 2 jest firma P.H Marcin Dębski z siedzibą w Śremie przy ul. Paderewskiego 5/25. NIP 7851705543
Życzymy Państwu miłego pobytu w „Apartamenty Wyszyńskiego 2”